Słuchalność radiowej Trójki spadła poniżej 2 proc.

22 listopada 2021 Wiadomości

W ciągu ostatnich trzech miesięcy Trójka zanotowała kolejny rekordowo niski udział w rynku słuchalności - zaledwie 1,94 proc. Liderem pozostaje RMF FM, duże wzrosty osiągnęły Antyradio, TOK FM, RMF Classic i Radio Maryja, a jeszcze więcej w ujęciu procentowym zyskały Muzo.fm, Polskie Radio 24 i Radio Pogoda - wynika z danych Wirtualnemedia.pl.

Udział Trójki w okresie od grudnia 2020 roku do lutego 2021 roku zmniejszył się z 5,63 do 1,94 proc. czyli o 65,6 proc. W 2020 roku jej udział był coraz niższy w kolejnych trzymiesięcznych okresach, a 1,94 proc. to rekordowo niski wynik stacji w historii badania Radio Track - podało WM.

Według badania (w okresie od grudnia do lutego br.) RMF FM miało 29,49 proc. udziału w rynku słuchalności, co oznacza wzrost o 3,4 proc. wobec 28,53 proc. rok wcześniej. Wynik Radia ZET zmniejszył się z 12,74 proc. do 12,48 proc. (spadek o 2,1 proc.). Udział Radia ZET w rynku słuchalności zmniejszył się z 12,74 proc. do 12,48 proc. (spadek o 2,1 proc.), a udział Radia Eska (Grupa Radiowa Time) zmalał z 7,74 proc. do 7,06 proc. (o 8,9 proc.).

Pozostałe rozgłośnie ogólnopolskie Polskiego Radia zanotowały wzrost słuchalności. O 0,32 pkt. proc. do 6,1 proc. wzrosła oglądalność Jedynki Polskiego Radia. Znacznie więcej zyskały Polskie Radio 24 i Dwójka. Ta pierwsza wzrosła z 0,56 do 0,84 proc. (o 48,9 proc.). Ta pierwsza wzrosła z 0,56 do 0,84 proc. (o 48,9 proc.), a druga z 0,37 do 0,45 proc. (o 23,1 proc.). (wzrost o 23,1 proc.).

Wirtualne Media przypominają, że rok temu Trójka była czwarta pod względem słuchalności, teraz jest na trzynastym miejscu.

Sprawdź radio internetowe online na https://spokeo.pl/radio

radio

Odejścia najpopularniejszych dziennikarzy i inne zmiany

W 2020 roku ze stacją pożegnała się zdecydowana większość najpopularniejszych dziennikarzy, po tym jak w maju odwołano edycję listy przebojów, którą wygrała piosenka Kazika Staszewskiego krytykująca Jarosława Kaczyńskiego, w sierpniu ze stanowiska szefa stacji odwołano Kubę Strzyczkowskiego.

W październiku Trójka wprowadziła całkowicie zmienioną ramówkę z nowymi pracownikami. Pojawiło się więcej kanałów muzycznych, a mniej publicystycznych. Na początku grudnia ruszyła jedna z największych kampanii reklamowych w historii stacji - przebiega ona pod hasłem "Witaj w Trójce".

Więcej przeczytasz na https://spokeo.pl/

22 listopada 2021 Wiadomości

0 Komentarze